تمرینات آمادگی جسمانی بسکتبال هفته اول سراسر این هفته صرف تمرینات انعطاف پذی…

نوشته شده در نوشته شده در بسکتبال

تمرینات آمادگی جسمانی بسکتبال هفته اول سراسر این هفته صرف تمرینات انعطاف پذیری می شود انعطاف پذیری را می توان دامنه حركتی در یك مفصل یا تعدادی از مفاصل تعریف كرد. در عامل انعطاف پذیری، دو اصل قدرت و سرعت نقش موثری دارند. بنابراین، انعطاف پذیری یكی از قابلیتهای پر اهمیت جسمانی است كه با تمرینات زیر بهبود می یابد. نمونه تمرینات انعطاف پذیری 1- پرش طول
2- پرش ارتفاع به صورت جفت
3- حركت لی لی و پرش و سپس دویدن
4- پرش با یك پا از روی موانع
5- لی لی به چپ و راست و جلو و عقب با هر دو پا
6- طناب زدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *