پرش بسکتبال

نوشته شده در نوشته شده در پرش بسکتبال

پرش بسکتبال افزایش پرش تمرین پرش مربی پرش

پرش بسکتبال یک امر مهم است. تمرین های پرش بسکتبال را باید زیر نظر مربی پرش انجام داد.

برای افزایش پرش چند نظریه ی موفق وجود دارد.

ابتدا تمرین های پولیمتریک توسط مربی عزیز ناصر ذوالنوری در استان کرج را بشنوید:

تو تمرین پرش، و ارتفاع زیاد پریدن یک بازیکن بسکتبال، عوامل زیادی موثر هستند.

هر فرد یک جورایی یک کیس خاص هستش. باید تمرین متناسب با فیزیک و استعداد خودش انجام بده.

این مدل پلیومتریک که تو ایران هست بیشتر آسیب داره تا فایده.
یک تیم 15 نفره که همه باهم تمرین پرش میکنن میبینیم که یک گارد 180 سانتی روی دست سنتر 208 میتونه ریباند کنه.

قبل تمرین پرش پلیومتریک، باید مشخص کنیم عضلات فرد زود انقباض هست یا دیر انقباض؟ بعد ببینیم قدرت چقدره. بعد توان و پشتکار. حالا میشه تمرین داد که آسیب کمتری داشته باشه.

میشه به بچه ها در مورد ارتقاع تکنیک یا کارهای بدنی مشاوره داد. شنیدم بعضی دوستان مبالغ هنگفت میگیرن برای برنامه تمرین پرش.

این جور حرکت ها در بسکتبال خوب نیست. من یکم اطلاعات دارم و کمی هم تجربه که در اختیار همه بسکتبالیستا حاضرم قرار بدم. پایان نامه هم درمورد پلیومتریک کار کردم.

میشه از طریق اپ در اختیار همه ی علاقه مندان گذاشت.
پرش

پرش

افزایش پرش در بسکتبال

جهت افزایش پرش در بسکتبال مربی تمرینات مختلف می‌دهد.

برای اینکه عضلات در زمان کوتاه تر انرژی جنبشی بیشتری ایجاد کنند.

تمرینات باعث افزایش قدرت عضلات پا و کمر برای آزاد کردن مقدار بیشتر قدرت در زمان کوتاهتر خواهد شد.

تمرینات افزایش پرش و تعیین مربی شما

تمرین اول جهت افزایش پرش بسکتی به بدن شما و ژنتیک شما دارد. مربیان خود شما در سراسر ایران، در شهر خود شما به شما آموزش میدهند.

به شما برنامه میدهند. شما را ویزیت میکنند.

در سالن های ورزشی مختلف در شهر شما با توجه به بدن و عضلات شما و تست های مختلفی که میگیرند.

کافیست روبات بریم بسکت را استارت کنید.

کافیست در بریم بسکت عضو شوید و روی مربیان شهر خودتان کلیک کنید و با ایشان در تلگرام قرار بگذارید.

مربیان خانم برای دختران و مربیان آقا برای شما عزیزان به صورت آنلاین سرویس میدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *